Skip to content

Consultanta in achizitii publice

Achizitiile publice au reprezentat intotdeauna o parghie importanta de lansare pe piata economica pentru companii. De obicei, insa, demersurile care trebuie intreprinse pentru a ajunge la castigarea licitatiei pot fi adevarate activitati complexe, de risc, care cer apelarea la serviciile de consultanta a unor profesionisti, a unor experti in achizitii publice, in genere.
In principiu, apeland la consultanta in achizitii publice va veti bucura de anumite metode precise si solutii adaptate nevoilor si cerintelor voastre, care se concretizeaza, fara indoiala, intr-un real succes. Este de la sine inteles ca sansele voastre sunt mult mai sporite atunci cand apelati la serviciile performante de consultanta in achizitii publice ale unui specialist din cadrul unui birou de avocatura.
achizitii-publiceUn astfel de specialist gasiti si in cadrul cabinetului de avocatura Pavel&Papuc. Avantajul urias pe care il ofera profesionistii acestui birou este tocmai faptul ca nu se limiteaza in a oferi consultanta si asistenta in achizitii publice numai pentru persoanele fizice sau juridice aflata in Capitala, ci si pentru cele din Brasov. De asemnea, daca va aflati intr-o alta localitate, echipa de avocati de la Pavel&Papuc se vor arata interesati sa va ofere serviciile lor.
Sub acest context al consultantei in achizitii publice, veti regasi anumite sfaturi si actiuni juridice pe care avocatii vi le vor genera pe toata perioada derularii procesului de achizitii publice la care participati.
Insa, inainte de a participa la licitatia propriu-zisa, specialistul care se va ocupa de dosarul vostru va va prezenta o suita de metode strategice si va va furniza toate informatiile necesare in vederea obtinerii celor mai bune reusite.
Practic, specialistul in consultanta achizitii publice este persoana care cunoaste, observa si pune in practica. El identifica solutiile eficiente si organizeaza strategia, facilitandu-va in acest fel accesul catre obiectivele importante care tin de achizitiile publice.
In aceeasi maniera a deontologiei si a eticii profesionale, expertul in achizitii publice asigura transparenta procedurilor, redactarea tuturor documentelor juridice si administrative necesare si pune la punct metodologia pentru analiza caietelor de sarcini. De asemnea, va va prezenta aspectele generale, dar si cele secundare pe care trebuie sa le luati in calcul atunci cand vreti sa va transformati dintr-un simplu licitator in cumparator direct de bunuri ale statului.
Este persoana care detine controlul si care dinamizeaza mijloacele competitive.
Treptat, specialistul in consultanta in achizitii publice al echipei de avocati Pavel&Papuc va interveni in litigii si va consulta si evalua rapid contractele. Sunt lucruri pe care nu le puteti intreprinde singuri, lucruri la care puteti avea acces doar cu ajutorul cunostintelor temeinice ale unor persoane avizate in astfel de domenii juridice.
De asemnea, tot de domeniul consultantei tin si recomandarile in ceea ce priveste realizarea profilului vostru de cumparator de bunuri publice. Asadar, expertul va va sfatui cum sa vi-l creati tinand cont de modalitatile si procedurile adaptate ale acestui domeniu.
In general, ceea ce vrea reteaua de experti in diverse domenii ale dreptului de la Pavel&Papuc este oferirea de servicii complete de consiliere si lansarea unui plan de reducere a costurilor in ceea ce priveste achizitiile publice. In acelasi timp, imbunatatirea politicii de cumpararea durabile face parte tot din strategia si obiectivul lor.
De fapt, ceea ce face expertul este de a ajuta cumparatorul de achizitii publice sa-si construiasca propria metoda si sa-si imbogateasca practicile pentru a creste rata de succes la licitatii.
Sunt competente juridice sub care se ascund valorile profesionale esentiale ale specialistului in achizitii publice, capacitatea de inovare, dar si rigoarea pe care o impune un astfel de domeniu. Scopul sau este de raspunde asteptarilor clientilor sai si de a rezolva intr-un mod rapid situatiile cu care acestia se confrunta.
Pe parcurs, specialistul in consultanta in achizitii publice va dezvolta o relatie cu clientul sau bazata pe incredere si confidentialitate. Este o viziune a consilierii care are ca drept obiectiv calitatea si excelenta.
Accesand site-ul legalstaff.ro, al biroului de avocatura Pavel&Papuc veti avea ocazia sa va informati cu privire la diversele activitati ce tin de achizitiile publice pe care reteaua de avocati, expert si colaboratori le exerseaza si le pun in practica.
Pentru informatii complementare, nu ezitati sa contactati un expert in consultanta in achizitii publice, completand formularul special de pe site-ul www.legalstaff.ro. In scurt timp veti beneficia de expertiza celui mai bun practician in domeniu si de o prima consultatie, gratuita.